Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ibunya dalam keadaan stabil

1830
Tok, Pah dan satu keluarga datang melawat, tapi masih belum berpeluang untuk lawat Ali. Memang bernasib baik sebab USM dan UPM kena tutup kes H1N1, so semua boleh balik Penang. Tanpa disedari, tok dan opah telah memberi ang pow untuk Ali kepada ibunya, rezeki2:). Nanti bila dah ok, dah boleh bukakkan akaun Muhammad Ali:)

1800
Ke hospital untuk menemani my wife. Muhammad Ali sudah dipindahkan ke wad bayi. Esok akan mula penyusuan ibu untuk Muhammad Ali. Sekarang online di hospital menggunakan laptop dan modem usb serta sim card celcom prepaid 3g. Internet agak perlahan dan kerap terputus, tapi masih boleh update kan post.

1400
Melawat Muhammad Ali di wad NICU. Nurse kata progress yang baik. Muhammad Ali masih tidur. Breast pump sudah dibeli dan sekarang disterilkan. Mak pun datang sekali, tapi tak dapat masuk ke wad NICU kerana hanya ibu bapa sahaja dibenarkan masuk



1030
Lawat Muhammad Ali bersama isteri di wad NICU. Muhammad Ali dalam keadaan stabil dan diberikan susu ibunya. InsyaAllah sekiranya ok, Muhammad Ali akan dipindahkan ke wad kanak-kanak. Sekarang perlu dapatkan breast pump untuk kegunaan di NICU

0500
Saya pulang ke rumah untuk membawa lebih banyak lampin ke hospital.

0045
Alhamdulillah isteriku telah dimasukkan ke wad biasa setelah pemeriksaan ke atasnya mendapati dirinya dala keadaan stabil. Saya turut menemani isteriku sehingga siang.


Muhammad bin Kamarulazizi
0 Responses

Nuffnang