Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dimasukkan ke wad

1600
Lawat lagi, bawa sikit pakaian dan laptop. Cuba nak connect laptop dan handphone sebagai modem tetapi tidak berjaya. Oleh itu online melalui handphone sambil update status di facebook. Kali ini dah dipindahkan ke wad kelas satu, satu bilik satu katil. Agak selesa dengan aircond dan tandas sendiri. Kali ini kena buat keputusan sama ada nak induce atau tunggu hingga hari Jumaat.

1230
Pergi hospital untuk melawat isteri tercinta. Masih duduk di wad kelas satu, tetapi ada enam katil. Layanan diberikan doktor dan nurse amat baik. Bawa sekali beberapa akhbar harian supaya tidak bosan.

0330
Hari ini my wife dah dimasukkan ke wad. Kami gerak ke hospital jam 3.30 pagi 28 Julai 2009 bersamaan 6 Shaaban 1430H selepas my wife mengalami sakit setiap sejam. Saya sempat pulang ke rumah jam 5 pagi, untuk mandi dan sarapan sebelum ke hospital kembali. Apabila saya di hospital, terkejut tengok my wife sedang berjalan-jalan seolah-olah tiada apa yang berlaku. Doktor telah pesan, insyaAllah akan bersalin dalam tempoh 24 jam. Sekiranya tidak bersalin dalam tempoh itu, maka kena induced kerana baby Muhammad Ali dah overdue 7 hari. Sama-sama kita doakan, insyaAllah selamat.

Muhammad bin Kamarulazizi
0 Responses

Nuffnang